Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania

1. Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia w sklepie internetowym można dokonać w następujący sposób: poprzez rejestrację i utworzenie swojego konta lub bez rejestracji – jako użytkownik niezarejestrowany. Następnie należy dodać interesujące towary do koszyka i dalej postępować zgodnie z formularzem zamówienia.
2. Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie
Nie, zakupu można dokonać bez rejestracji.
3. Czy o realizacji zamówienia zostanę poinformowany mailowo?
Tak, w ciągu 24 godzin od zakupu otrzymają Państwo powiadomienie zawierające link do śledzenia statusu przesyłki oraz inne ważne informacje.
4. Jaki jest czas wysyłki?
Wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin. 98% przesyłek dociera w ciągu kolejnych 24 godzin. Dokładamy wszelkich starań by zamówienia złożone w godzinach porannych wysyłać jeszcze tego samego dnia, więc zdarza się, że zamówiony produkt dociera następnego dnia od zakupu.
5. Ile kosztuje przesyłka?
Koszty przesyłki są zróżnicowane w zależności od przedmiotu. Szczegóły znajdują się na stronie produktu.
6. Czy jest możliwa wysyła za granicę?
Tak, wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Aby poznać koszt i czas dostawy prosimy o kontakt mailowy: sklep@drew-handel.pl

W przypadku chęci uzyskania odpowiedzi na inne pytania zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl